21 Aralık 2012 Cuma

Yürek meselesi

Ciğeri 5 para etmez insanların "SAĞLAM" sıfatıyla ortalıkta göğsünü gere gere dolaştığı bir dünyada, bulunduğum en alakasız konumda olsam bile "SAKAT" veya daha yumuşak olduğu düşünülen başka bir sıfatla, "EKSİK" anlamında ötekileştirilen ve dışlanan insanlardan olacak olmam, işte tam olarak bu beni deli ediyor.

Ayrıca aynı dünyada "SAĞLAM" sıfatıyla ortalıkta göğsünü gere gere dolaşan ciğeri 5 para etmez insanların, gerçek "SAĞLAM" insanların iyi niyetlerini ve yardım etme güdülerini , fiziksel veya ruhsal farklılıklarından dolayı hemen her fırsatta "SAKAT" veya daha yumuşak olduğu düşünülen başka bir sıfatla "EKSİK" oldukları vurgulanan insanlar üzerinden sömürmelerine ve ceplerini bu insanlara yardım edecekleri vaatleriyle doldurmalarına katlanamıyorum.

Son olarak gerçek "SAĞLAM" dediğim, iyi niyetli ve ahlaklı insanların, bu ciğeri 5 para etmez insanları bırakıp, fiziksel veya ruhsal farklılıkları olan insanlara "SAKAT" veya daha yumuşak olduğu düşünülen başka bir sıfatla "EKSİK" olduklarını vurgulayan sıfatlarla dışlamasına ve bu dışlamayı göremeyip, ciğeri 5 para etmeyen fakat "SAĞLAM" diye nitelendirilen, çıkarcı,kurnaz,dolandırıcı ve ahlaksız insanlara bu dışlamayı giderecekleri veya giderme yolunda iyi işler yapacakları konusunda inanmalarına anlam veremiyorum.

Saygılarımla, Haktan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder